top of page

ניהול משבר לחברה בינלאומית בנושא רגולטורי משמעותי

מה השירותים שסיפקה חברת אופרטיבה?

גיבוש קו אסטרטגי לניהול המשבר, הקמת צוות ניהול משברים וסנכרון המהלכים עד לסיום המוצלח של האירוע:

  1. גיבוש תמונת מצב עדכנית, למידה מהירה והבנת האתגר.

  2. הקמת צוות ניהול משברים באמצעות משאבים קיימים וחדשים: פירמת ראיית חשבון, משרד עורכי דין עם התמחות בנושא הספציפי, מומחה משפטי נוסף עם חיזוק בנושא הספציפי.

  3. התנעת הצוות, גיבוש מסרים לטובת פתיחת משא ומתן.

  4. גיבוש מקרים ותגובות.

  5. ליווי המשא ומתן באמצעות הערכות מצב שבועיות בהשתתפות ההנהלה של החברה והיועצים הרלוונטיים.

  6. היערכות לשלבים השונים במו"מ, לרבות ל"פיצוצים" שבדרך.

  7. ליווי הלקוחה עד לפתרון המשבר והגעה לפתרון הולם בהתאם לצרכי החברה וליעדיה.

מה הערכים שהכי נדרשו מחברת אופרטיבה במסגרת פרויקט זה?

נחישות, התמדה בדחיפת כלל הצוות על מנת להתקדם במו"מ, הרגעת הצדדים וחתירה למגע עם הצד השני לאורך כל שלבי המו"מ מבלי להפסיקו או להקפיאו עד לסיום.


כמה זמן ארך הפרויקט?

כ-11 חודשים.


מה התוצאה?

החברה הגיעה לפתרון ותרחישים נגטיביים, שהיה חשש מהם בתחילת הדרך, לא קרו. לקבלת המלצה מהלקוחה אנא פנו אלינו.

bottom of page